Răspunsuri

2014-02-08T15:22:14+02:00
Scriem Andrei+  Alex =   80
           George + Alex =  84
           George+ Andrei = 86
Daca adunam membru cu membru in stanga si in dreapta egalului obtinem
  Andrei+Andrei +George+ George+Alex+Alex= 80+84+86=250
Fie S= Andrei +Alex+ George 
⇒ 2 S=250 ⇒ S=125
⇒ (Andrei+Alex) +George= 125 ⇒ 80+George=125⇒George=45Alex=84-45=39
Andrei= 80-39=41

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T15:25:21+02:00
Andrei il notam cu a
Alex il notam cu b
George il notam cu c
3)  a+b=80
2) b+c=84
1)   a+c=86
Adunam pe 1) cu 2) = a+b+2c=170
dar a+b=80
=80+2c=170
=2c=170-80
=2c=90
c=90/2
c=45kg
dar a+c=86
a=86-c
a=86-45
a=41kg
dar a+b=80kg
b=80-a
b=80-41
b=39kg
 SPER CA AM FACUT-O BINE SI CA TE-AM AJUTAT