Răspunsuri

2014-06-26T14:00:09+03:00
Arad-aradeni
Berlin-berlineni
Piatra-Neamt-nemteni
Cipru-ciprioti
Giurgiu-giurgeni
Jponia-japonezi
Mngalia-mangalieni
Moscova-moscoveni
Slatina-slatineni
Targu-Mures-mureseni
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T14:03:50+03:00
Arad-aradeni

Berlin-berlinezi

Piatra-Neamt -nemteni

Cipru-ciprioti

Giurgiu-giurgeni

Japonia-japonezi

Mangalia-dobrogeni

Moscova-rusnaci

Slatina-olteni

Targu-Mures-mureseni

3 5 3