Răspunsuri

2014-06-26T10:57:56+03:00
Baba,mosneagul,boierii,vizitiul,gaina si cocosul( personificate)
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T10:58:34+03:00
Personajele din punguța cu doi bani sunt baba,moșul,vezeteul,boierul și cocoșul.
Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
14 3 14
dar mai era si gaina
doar 4 mai tineam minte restul 2 praf
Da,și eu am cam uitat-o.
ce clasa treci? (eu a 4-a)
Eu într-a șaptea.