pai asta nu stiu sorry
mersi oricum !!
cu un articol
Cu ajutorul sufixelor. Spre exemplu: a sari- saritura; a manca- mancare; a canta- cantec.
Ca si in limba romana, din verbul in participiu il poti transfroma in adjectiv prin insotirea lui cu un substantiv. ex: worry (a se ingrijora)-worried-The worried man ran away.

Răspunsuri

2014-02-08T15:00:45+02:00
Prin conversiune , cu articulare 
poti sa imi dai un exemplu pentru verbul aware care trebuie sa il fac substantiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T15:11:05+02:00
Un exemplu pentru aware :
awareness - substantiv
aware ( la fel ca verbul ) - adjectivul ....
7 3 7