Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T09:54:44+03:00
Fracții subunitare (numărătorul este mai mic decât numitorul) sunt trei în acest șir.
Acestea sunt fracții subunitare:  \frac{1007}{2013}   ,   \frac{1008}{2012} și  \frac{1009}{2011} .
Fracțiile echiunitare (numărătorul este egal cu numitorul),nu apar în acest șir,deci numărul lor este 0 (zero).
Fracțiile supraunitare (numărătorul este mai mare decât numitorul) sunt două în acest șir.
Acestea sunt fracții subunitare:  \frac{2012}{1008}  \frac{2013}{1007} .

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
supraunitare* (la penultima prpoziie)
propoziție*
  • Utilizator Brainly
2014-06-26T12:49:07+03:00
Fractii supraunitare : 1007/2013 , 1008/2012 , 1009/20011.
Fractii subunitare : 2012/1008 si 2013/1007
"/"-este fractie.