:)
la partea a 3 exercitiul 2 punctul c am stat o gramada si tot nu mi-a iesit!!!! Of!!
A fost intr-adevar greu
Mie mi s-a paarut usor dar recunosc ca ma ingrijorasem la ultimul subpunct unde se scriaa aria triunghiului in doua moduri
foarte usor

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T19:19:07+03:00
A fost de nivel mediu cu probleme care  solicitau foarte mult atenția 
De unde pot face rost de baremul cu rezultate la mare?
Mare?
Comentariul a fost şters
ti l-as da in mesaj dar tu nu ai cont
Multumesc
2014-06-25T21:33:58+03:00
Au fost exaercitii simple pana la subiectul al 3lea :0