Care este sensul cuvantului trebusoara din fragmentul AMINTIRI DIN COPILARIE?

Fraza: ,,Si dupa ce facem noi trebusoara asta,matusa,nu stiu cum, se incalceste prin canepa ,ori impedeca de ceva,si cade jos.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T14:42:13+02:00
Trebusoara= lucrul, munca, treaba
12 4 12
aici este fragmentul ala din La cirese..... inar in acest context are sensul de furt ceva de genul..Pentru ca matusa lui il alerga si se impiedica..si Ionica scapa si se due acasa..
cred ca aici sensul corect ar fi ,,nazbitie,nebunie,, pentru ca din cate imi aduc aminte distruseseră canepa
da
alergand unul după altul
2014-02-08T14:42:36+02:00
"TREBUSOARA" ARE SENSUL DE TREABA,LUCRU,GEST,ACTIVITATE,ISPRAVA
7 4 7