Răspunsuri

2014-06-25T17:13:27+03:00

a. 2, -7, 18, 0
b. 2, 18, 
c. toate elementele multimii A
d. A ∪ Q = Q, pt ca A C(inclus) in Q
e.A - N = -3/11, 52/3, 
-91/13, 44/9, -7
f. A/N = 
-7,-3/11,18,52/3,-91/13, 44/9
g. A/Q = multimea vida ( un cerc taiat) :))
Sper ca te-am ajutat :)
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T17:29:50+03:00

1) A ∩ Z = {-7, -91/13, 0, 2, 18}; => -91/13 = -7 => Apartine multimii Z.

 2) A  ∩ N = {0, 2, 18};

3) A ∩ Q = {-7, -91/13, -3/11, 0, 2, 44/9, 52/3, 18} = A;

 4) A ∪ Q = Q;

5) A/N = {-7, -91/13, -3/11, 44/9, 52/3};

 6) A/Z = {-3/11, 44/9, 52/3};

7) A/Q = ∅.

2 5 2