Salut! (As dorii opinia voastra)

x=distanta maxima
I) 20/100din x =)R1
II)30/100 din R1=)R2
III)R2=560km
------------------------------------
x=?
------------------------------------
Distanta parcursa in ultimele 2 zile?

x=R1- 30/100dinR1=R2 =) 70/100dinR1=560=)X=560:7/10=)X=800Km

Distanta parcursa in ultimele 3 zile?

x-20/100din X=800 =)4/5din x=800 =)x=800:4/5 =)x=1000km

Raspuns:Distanta parcuras in ultimele 3 zile este de 1000km


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T15:36:09+03:00
2014-06-25T15:36:30+03:00
Este corect. Daca da bine, ORICE varianta e buna