Past Simple-Trecutul Simplu
To be: I was = Eu am fost........
.......
Continuați!!(cu tot cu traduceri)

2
he was= el a fost
you were= tu ai fost*
we were= noi am fost
you were= voi ati fost
they were= ei au fost

Răspunsuri

2014-06-25T14:49:28+03:00
You were=tu ai fost; he ,she,it was=el/ea a fost; we were=noi am fost, you were=voi ati fost; they were=ei au fost
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T14:50:50+03:00
I was (eu am fost)
You were (tu ai fost)
He / She / It was (el / ea a fost)
We were (noi am fost)
You were (voi ati fost)
They were (ei au fost)
3 3 3