Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T13:40:10+03:00
1) 12-6·2=12-12=0
2)  \frac{50}{100} · x=10 deci x= \frac{10*100}{50} x=20
3) 8
4) Arie romb=  \frac{d1 * d2}{2}  \frac{6*8}{2} = 24
5)Tetraedrul regulat are toate muchiile egale deci suma= 6·latura=6·8=48
6) 100-(27+15+45) =100-87=13
2 5 2
2014-06-25T13:46:12+03:00
SUBIECTUL 1
1.12-6·2=0
2.daca 10=50% nr este 20
3.n=8
4.aria rombului este 24cm²
5.suma tuturor muchiilor este 48
6.nr elevilor care opteaza pt. spaniola este 13.
SUBIECTUL al II-lea
2.media geometrica este 6
3.L drumului este 1000km
4.a)f(2)=0
5.1.
1 1 1