Răspunsuri

2014-06-25T12:06:49+03:00
Sasesute de mii cinci ,doua sute optisprezece
101.001=o sutazece mii unu,unu
997.386=noua sute nouazeci si sapte de mii, trei sute optzeci si sase
983.006=noua sutede mii optzeci si trei ,sase
700.704=sapte sute de mii sapte sute patru

szc nu mai am timp
șaizeci și cinci de mii doua sute optsprezece,o suta unu de mii unu,noua sute nouăzeci și șapte de mii trei sute optzeci și șase,noua sute optzeci și trei de mii șase,opt sute nouăzeci și șapte de mii o sută douăzeci,șapte sute de mii șapte sute patru
Celelalte care spune ce reprezinta cifra 3 le rezolvi tu.Eu le știu.
La primul numar (65.218) => Scrierea cu litere este asa: saizcei si cinci de mii doua sute optsprezece, nu sase sute de mii cinci doua sute optsprezece (numarul din urma ar arata asa: 605.218). La 101.001 => Scrierea cu litere este asa: o suta unu mii unu, nu o suta zece mii unu (numarul din urma s-ar scrie asa: 110.001).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T12:16:52+03:00

1.Scrierea cu litere a numerelor:

- 65218 => saizeci si cinci de mii doua sute optsprezece;

- 101001 => o suta unu mii unu;

- 997386 => noua sute nouazeci si sapte de mii trei sute optzeci si sase;

- 983006 => noua sute optzeci si trei de mii sase;

- 897120 => opt sute nouazeci si sapte de mii o suta douazeci;

- 700704 => sapte sute de mii sapte sute patru.

2. Ce reprezinta cifra 3 in scrierea numerelor:

- 13246 => Cifra 3 reprezinta cifra miilor;

- 14236 => Cifra 3 reprezinta cifra zecilor;

- 34608 => Cifra 3 reprezinta cifra zecilor de mii;

- 148903 => Cifra 3 reprezinta cifra unitatilor;

- 28304 => Cifra 3 reprezinta cifra sutelor;

- 320550 => Cifra 3 reprezinta cifra sutelor de mii.

10 3 10