Leaga doua cuvinte diferite.Nu imi mai stergeti raspunsul!Inspecial Alexutzu 10. Ce are daca mia multumit va e ciuda?
si mie mia sters multe raspunsuri
va multumesc :)
daca aveti si voi nevoie sa va ajut, sa imi puneti intrebari :D

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T14:16:43+02:00
Rolul cratimei in acesta expresie ''N-auzi'' are rolul de a tine locul elidarii vocalei ''u'',de a pronunta cele 2 silabe intr-una singura si de a conserva ritmul pronuntiei
11 4 11
2014-02-08T14:49:12+02:00
Rolul cratimei in structura N-auzi are rol de a lega 2 parti de vorbire diferite: nu - negatie si verbul auzi , elideaza vocala u pentru a se pronunta mai usor , intro singura silaba si pentru ( in cazul in care este o poezie) de a avea masura mai scurta
1 2 1