Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-14T15:15:02+02:00
In locul lui y pot fi puse 5 cifre: 0, 2, 4, 6, 8. 
in locul lui x pot fi puse 10 cifre: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
deci: 5*10=50 numere naturale in baza 10.
27 4 27
2013-12-14T19:33:00+02:00
Sunt 50de numere naturale pare .sunt 10 numere naturale in baza 10(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,0)    fiecare nr.are 10 variate deci 100 de variante(pare si impare),dar pare sun doar jum deci 50:)
8 4 8