Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T00:54:36+03:00
Aria patratului este de 25 cm patrati => latura patratului este egala cu radical din 25 => latura patratului este egala cu 5 cm (aria patratului = latura la patrat). Formula diagonalei unui patrat este: latura inmultita cu radical din 2 => Diagonala acestui patrat va fi de 5 radical din 2.
2 5 2
2014-06-25T00:57:03+03:00
Greseala !
L² = 25 ⇒ L = 5
Diagonala = L√2 = 5√2

Daca ai gubii, la un examen de exemplu, Aplici Pitagora in triunghiul dreptunghic isiscel format din 2 laturi ale patratului si o diagonala. O faci pe ciorna sau pe foaia de de lucru si nu dureaza mult.
1 5 1