O rugaminte : imi rezolva cineva un e de x ca asta e singurul loc unde intampin probleme

2
scrie exercitiul cu E(x) pe care nu stii sa il rezolvi
( x supra x^2 -x totul plus x+2 supra 2+x-2x^2-x^3 totul plus x^2 supra x^2 +x ) * ( 1- 1/x)
Nu inteleg din cauza la puterea aia a 3a
Lam luat direct din carte
Doar ultima chestie este un intreg minus fractia ca restul sunt in fractie fara intregi

Răspunsuri

2014-06-25T00:19:32+03:00
E(x) este o expresie matematica care il contine pe x.
De exemplu E(x) = (x² - 1)/(x - 1)
In problema ti se poate cere sa o simplifici sau sa demonstreyi ceva.
A nu se confunda cu f (x)  care este o functie.

Da un exemplu de problema care contine o expresie si vei primi rezolvare.
Conditia este ca in afara de expresie sa dai si o cerinta, Adica sa spui ce se cere in problema sau exercitiu. 
Nu poti da o expresie si eu sa presupun ce trebuie sa-i fac.


De ce de pe telefon ? Nu ai calculator ?
Am lep top dar e tarziu
OK
Oricum incerc sa stau calm deoarece am vazut ca ai simularile si seaiunea si vechile examene toate au fost aproape banale si se putea lua usor 10, nu vad cum naiba 70 la suta din tara a liat sub 5.... tot ce mi sa parut de nivel mediu a foat supunctul c de la ultima problema
Succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-25T00:47:58+03:00
(\frac{x}{x^2-x}+\frac{x+2}{2+x-2x^2-x^3}+\frac{x^2}{x^2+x})*(1-\frac{1}{x})\\(\frac{x}{x(x-1)}+\frac{x+2}{2-2x^2+x-x^3}+\frac{x^2}{x(x+1)})*(\frac{x-1}{x})\\(\frac{x}{x(x+1)}-\frac{x+2}{2x^2-2+x^3-x}+\frac{x^2}{x(x+1)})*\frac{x-1}{x}\\(\frac{x}{x(x-1)}-\frac{x+2}{2(x^2-1)+x(x^2-1)}+\frac{x^2}{x(x+1)})* \frac{x-1}{x}\\(\frac{x}{x(x-1)}-\frac{x+2}{(x^2-1)(x+2)}+\frac{x^2}{x(x+1)})* \frac{x-1}{x}\\ \frac{x(x+2)(x+1)-x(x+2)+x^2(x+2)(x-1)}{x(x-1)(x+1)(x+2)}*\frac{x-1}{x}\\ \frac{x(x+2)[(x+1)-1+x(x-1)]}{x(x-1)(x+2)(x+1)}* \frac{x-1}{x} \\ \frac{x+1-1+x^2-x}{x+1}*\frac{1}{x} \\ \frac{x^2}{x+1}* \frac{1}{x} \\ \frac{x}{x+1}
se simplifica si ne da (x+1-1+x^2-x) supra (x-1)(x+1) * (x-1)/x
Aha
x^2 supra (x+1) * 1/x= x /(x+1) mai trebuia scris in raspuns dar nu l-a luat
Np iti multumesc mult
n-ai pentru ce ;)