Răspunsuri

2014-06-24T22:53:13+03:00
A=√8= 2√2
b=√2+1 pe √2-1
a+2 pe a-2 = b
2√2 + 2 pe 2√2 - 2= 2√2+1 pe 2√2 -1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T22:57:37+03:00
A=√8= 2√2

b=(√2+1)/(√2-1)  se rationalizeaza

b=(√2+1)²/2-1

b=(2+2√2+1)/1

b=3+2√2

(a+2)/(a-2)=b

(√8+2)/(√8-2)=3+2√2    se rationalizeaza

(√8+2)²/8-4=3+2√2

(8+4√8+4)/4= 3+2√2

(12+8√2)/4 =3+2√2  aducem la acelasi numitor

12+8√2=12+8√2
1 5 1