Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T22:23:59+03:00
Nu ti se mai da nimic inafara de asta  ?

apoi f(-2)+f(2)=-8+0=-8
adica mai pe intelesul tau functia ta o adaugi la fiecare f si x inlocui cu ce ai in paranteza de la fiecare f
sper ca ai inteles ceva din ce ti am explicat . Bafta !
Multumesc,maine am examenul:))
nu ai pentru ce .
2014-06-24T22:27:35+03:00
Pai ar trebui sa ai si o cerinta. Gen: " sa se afle ..."