Răspunsuri

2014-02-08T14:04:15+02:00
Pai se foloseste media aritmetica media geometrica media armonica, media patratica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T14:09:44+02:00
m_{h} \leq m_{g}  \leq m_{a} \leq m_{p} adica :

Media armonica ≤ media geometrica ≤ media aritmetica ≤ media patratica

Pentru 2 numere:

 \frac{2}{ \frac{1}{a} + \frac{1}{b} }  \leq  \sqrt{ab}  \leq  \frac{a+b}{2}  \leq  \sqrt{ \frac{a^{2} + b^{2}}{2} }

Pentru 3 numere:

 \frac{3}{ \frac{1}{a} + \frac{1}{b} + \frac{1}{c} } \leq  \sqrt[3]{abc} \leq  \frac{a+b+c}{3} \leq  \sqrt{ \frac{a^{2}+b^{2}+c^{2}}{3} }