Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-14T15:16:45+02:00
Rima este imperecheata
Rima împerecheată - apare atunci când versurile rimează două câte două - primul cu al doilea, al treilea cu al patrulea ș.a.m.d. (1-2, 3-4)

  • Utilizator Brainly
2013-12-14T18:20:46+02:00
In poezia aceasta rima este imperecheata, pentru ca este regula:
a
a
b
b
. La rima incrucisata este abab iar la imbratisata este abba
Mai exista si monorima unde toate cuvintele de la sfarsitul versurilor rimeaza sau vers alb cum sunt poeziile moderne de exemplu "Eu nu strivesc corola de minuni a lumii " de Lucian Blaga