Răspunsuri

2014-06-24T20:32:50+03:00
Rombul este paralelogramul cu 2 laturi consecutive congruente , iar patratul este rombul cu un unghi drept :D 
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T20:34:21+03:00
Diferenta principala dintre aceste doua corpuri geometrice-plane o reprezinta diagonalele si unghiurile ;

patratul are numai unghiuri drepte , pe cand rombul este total lipsit de asa ceva 

diagonalele patratului sunt congruente , pe cand la romb ele sunt diferite ca lungime . 
6 4 6