Buna cin ma pote lamuri cum se face ceva de genu :Andreişi Cristina i-au cumpărat împreună un cadou fratelui lor. Andrei a contribuit cu 60% dinpreţul cadoului, iar Cristina cu restul de 80 de lei. Determinaţi preţul cadoului.

2

Răspunsuri

2014-06-24T20:19:51+03:00
40 % ---------------------------  80

100 % -------------------------   x

x= 100*80/40
x=200
cat de simplu ai rezolvat-o tuu :)) eu am facut ditamai pomelnicul... felicitari :o3
:D
raspunsul tau e forte bun dar mie ami tre o explicatie putin mai complexa eu de preferat antrun test sau alt cv as face ca tine dar dedata asta ai pt examen ca maine al dau si cred ca totusi raspunsul lui Rawan e mai bun ms forte mult pt ca mai ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T20:25:55+03:00
Uite in imagine ! 
_________________________________________________________________________