Răspunsuri

2014-02-08T14:02:37+02:00
Din "Bubico" : naratorul, cucoana, catelul(Bubico), conductorul. Cam atat. Sper ca ti-am fost de folos.
51 4 51
ms
Npc. Din "Premiul intai" nu stiu. Imi pare rau.:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T14:07:07+02:00
Bubico,controrolul de bilete,cucoana,ofiterul padopolinii ,bismarck  si autorul-in BUBICO
Artul ionescu , iontia  paunesu,mandache ionescu,cetatenii,tiberiu bunbes,doamna ionescu-PREMUL INTAI
52 4 52