Am o intrebare: sa presupunem ca avem 1.2(7).
1.2(7)=127-12 tot supra 90?

2
da
nu e adevarat
1,2(7)=1 * 127-2 supra 90
Vine 1 intregi si 27-2 supra 90 deci un intreg si 25/90 si daca introducem intregul in fractie ne da 115/90

Răspunsuri

2014-06-24T20:08:08+03:00
E un intreg si 27-2 supra 90
Vreau sa stiu daca este adevarata afirmatia mea de mai sus
este adevarata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T20:14:52+03:00
NU este adevarata... este un intreg si 27-2 supra 90
1 5 1