Ex 1 -MA POATE AJUTA CINEVA?
daca descazutul este 762,iar diferenta este 438.afla scazatorul.

ex 2

afla descazutul daca diferenta este 286,iar scazatorul este mai mic cu 48 decat diferenta.

ex3

suma a trei numere naturale este 781 .Suma ultimelor doua numere este 545,iar al doilea numar este mai mic decat primul cu 49.Afla numerele.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T20:16:22+03:00
762-x=438
x=762-438=324

x- (286-48)=286
x=286+238=524

a+b+c=781
b+c=545
b=a-49
a+545=781
a=781-545=236
b=236-49=187
236+187+c=781
c=358
1 5 1
2014-06-24T20:18:18+03:00
Ex1
762-a=438
a=762-438
a=324
ex2
286-48=238(scazatorul)
a-238=286
a=238+286
a=524
ver=524-238=286
ex3
a+b+c=781
b+c=545
a=781-545
a=236
b=236-49
b=187
c=781-236-187
c=358
ver=358+236+187=781