Răspunsuri

2014-06-24T18:36:32+03:00
Albania-tirana (28748 km²-albaneza)
bulgaria-sofia(110970km²-bulgara)
estonia-tallin(45227-estoniana)
andorra-andorra la vella(468km²-limba catalana)
cehia-praga(78865km²-ceha)
fiinlanda-helsinki(338440km²-finlandeza si suedeza)
austria-viena(83871-germana)
cipru-nicosia(5896km²-greaca si turca)
franta-paris(543965km²-franceza)
belarus-minsk(207600 km²-belarusa si rusa)
croatia-zagreb(56594 km²-croata)
germania-berlin(357110km²-limba germana)
belgia-bruxel(30528km²-franceza,olandeza si germana)
danemarca-copenhaga(43098km-daneza)
grecia-atena(131957km²-greaca)
bosnia si hertegovina-sarajevo(51210km²-bosniaca,sarba si croata)
elvetia-berna(41285km²germana ,franceza,italiana)
irlanda-dublin(70273km²-limba irlandeza si engleza)
islanda-reeykjavik(102750km² limba islandeza)
malta-la valetta(316 km²-malteza si engleza)
portugalia-lisabona(92110km²,portughgeza)
italia-roma(301397-italiana)
moldova-chisinau(33846-moldoveneasca)
regatul unit -londra(242514km²-engleza)
letonia-riga(64559km²-letona)
monaco-monaco-vill (2 km²-franceza)
romania-bucuresti(238391 km²,romana)
lichstain-vaduz(160 km²,germana
muntenegru-potgorica (13812km²-sarba)
rusia-moscova(17075400km²-rusa)
lituania-vilnius(65300km²-lituaniana)
morvegia(323802km²-norvegiana)
san marino-san marino(61km²-italiana)
luxemburg-luxemburg(2586km²-germana,franceza,luxemburgheza)
olanda-amsterdam,haga(41540-olandeza)
serbia-belgrad(88361km²-sarba)
macedonia-skopje(25713km²-macedoneeana,albaneza)
polonia-varsovia(312683km²-poloneza)
slovacia-bratislava(49034km²-slovaca)
slovenia-ljublijana(20273-slovena)
suedia-stockholm(450295-suedeza)
ungaria-budapesta(93030km²-maghiara)
spania-madris(505990km²-spaniola)
ucraina-kiev(603500km²-ucraineeana)
vatican-vatican(0,44 km²-italiana)

scuze ca am scris cu litere mici dar imi lua mult sa schimb mereu din kaps look.
sper ca te-am ajutat! :)
Multumesc enormmm!
placerea a fost de partea mea :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T19:11:38+03:00
albania-tirana (28748 km²-albaneza)
bulgaria-sofia(110970km²-bulgara)
estonia-tallin(45227-estoniana)
andorra-andorra la vella(468km²-limba catalana)
cehia-praga(78865km²-ceha)
fiinlanda-helsinki(338440km²-finlandeza si suedeza)
austria-viena(83871-germana)
cipru-nicosia(5896km²-greaca si turca)
franta-paris(543965km²-franceza)
belarus-minsk(207600 km²-belarusa si rusa)
croatia-zagreb(56594 km²-croata)
germania-berlin(357110km²-limba germana)
belgia-bruxel(30528km²-franceza,olandeza si germana)
danemarca-copenhaga(43098km-daneza)
grecia-atena(131957km²-greaca)
bosnia si hertegovina-sarajevo(51210km²-bosniaca,sarba si croata)
elvetia-berna(41285km²germana ,franceza,italiana)
irlanda-dublin(70273km²-limba irlandeza si engleza)
islanda-reeykjavik(102750km² limba islandeza)
malta-la valetta(316 km²-malteza si engleza)
portugalia-lisabona(92110km²,portughgeza)
italia-roma(301397-italiana)
moldova-chisinau(33846-moldoveneasca)
regatul unit -londra(242514km²-engleza)
romania-bucuresti(238391 km²,romana)
lichstain-vaduz(160 km²,germana
muntenegru-potgorica (13812km²-sarba)
rusia-moscova(17075400km²-rusa)
lituania-vilnius(65300km²-lituaniana)
morvegia(323802km²-norvegiana)
San marino-San marino(59km²-italiana)
luxemburg-Luxemburg(2586km²-germana,franceza,luxemburgheza)
Olanda-Amsterdam,haga(41540-olandeza)
Serbia-Velgrad(88361km²-sarba)
Macedonia-Skopje(25713km²-macedoneeana,albaneza)
Polonia-Varsovia(312683km²-poloneza)
Slovacia-Bratislava(49034km²-slovaca)
Slovenia-Ljublijana(20273-slovena)
Suedia-Stockholm(450295-suedeza)
Ungaria-Budapesta(93030km²-maghiara)
Spania-Madrid(505990km-spaniola)
Ucraina-Kiev(603500km-ucraineeana)
Vatican-Vatican(0,44 km-italiana)
Este singurul stat papal adica condus de papa
LINCHESTAIN-VADUZ
2 5 2