Opusul nr.-ului 0 este...
-(-89)=
-(+73)=
-(...)=34
-(...)=-48
calculati:
a) |-96|+ |60-20| + |-14|=
b) |44:4-4| + |-140| + |-40|+4=
c) |-1| + |-2| + |-3| +...+|-120|=
d) |x|=3 =>x apartine multimii {...
e) |x| mai mic sau egal cu 4 => x apartine multimii {....

2
Sorry!! Nu am vrut sa comentez,am vrut sa scriu altceva
(-89) =+89 , - (73)= +73 , 34,-48,150 ...la b e modul , I 5I + I-140I + I40I +4 =-15+140-40+40 =+125 -40+40=+85 -40 =+ 45
n-am timp!pa!
-73 scz
nici nu ti-am cerut sa comentezi sau sa raspunzi...nici nu te-am intrebat ceva.. da mno

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T18:03:20+03:00
Nu am timp sa le fac pe toate dar uite cateva :)
pai si opusul lui |60-20| nu e -40?
nuuu
orce intra in modul iese pozintiv
exact , modulul e pozitiv
aha
2014-06-24T18:09:59+03:00
Opusul numarului 0 este 0
-(-82)=+82
-(+73)=+73
-(34)=34
-(-48)=-(48)
a)96+60-20+14=156-34=122
modulul lam calculat inainte!
Si asa mai departe
d){-3,3}
e){....-3,-2,-1,0,1,2,3}


ti-am fost de ajutor?
ai facut cateva gresite pe acolo in rest e bn
deci mai primes alea 3 puncte?