Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T17:12:24+03:00
Adica la ce te referi cand spui proprietati? 
La prisma patrulatera regulata: bazele sunt patrate , muchiile laterale sunt congruente , fetele laterale sunt dreprunghiuri
La prisma triunghiulara regulata: baza triunghi echilateral, muchiile laterale congruente , fetele laterale triunghiuri isoscele ( daca latura bazei este egala cu o muchie laterala , fetele laterale devin triunghiuri echilaterale)
la piramida triunghiulata vroiam sa zic mai sus sorry
multumesc
n-ai de ce :*
2014-06-24T17:18:45+03:00