din 2 localitati ,situate la distanta de 180 de km pleaca la ora 10 dimineata 2 motociclisti unul spre altul .Primul motociclist merge cu vieza de 60de km/h iar al doilea cu viteza de 90 de km/h.La ce ora se intalnesc cei doi motociclisti si ce spatiu a parcurs fiecare

2

Răspunsuri

2014-02-08T13:35:22+02:00
60x + 90x = 180
150x = 180
x = 1,2 h => 1h si 12 min. => ora 11:12 ( dimineata )
 Primul a parcurs 60x = 60·1,2 = 72 km
 Al doilea a parcurs 90x = 90·1,2 = 108 km
la ce ora se intalnesc cei 2 motociclisti?
păi dacă pleacă la ora 10 se vor intalni după 1h12 min deci la ora 11h 12min
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-08T13:36:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D=180km; d=d1+d2  t1=t2=t
d=v1.t+v2.t=t(v1+v2)
t=d/v1+v2=180/150=1,2 h=1h 12min deci sevor intalni la ora 11h 12min
d1=60.1,2=72 km
d2=90.1,2=108km
Multumesc mult ! :)
pentru atatea notatii, formule, calcule :))
incerc doar sa-i ajut pe cei mai mici si cu mai putină experienta in aceste discipline stiintifice
nu ati raspuns totalla intrebare
ba da. Ora este 11:12 si primul a parcurs 72, al doilea 108. Ce vrei mai mult de atat ?