Buna pasarile salbatice ,femele depun singure uoa fara ajutorul masculului e ca si la gainele ,prepelitele pe care le tinem acasa si ratele de casa va rog ma ajutati pentru ca am un ciuf il am decand e mic si cred ca e femela. Plsss :O

2
pai daca pune ea singura sau ii trebe o pereche :?
Nu a pus "?", de aceea am intrebat.
aaa ok :3
numai ca as vrea sa se inmulteasca :D
in aceasta vacanta va deveni si ea insfarsit mare :)

Răspunsuri

2014-06-24T17:33:09+03:00
Ii trebuie o pereche ..

spre cultura ta ( nu o lua ironic ) gainile nu mai pot depune oua fara un cocos care le calca , asadar nici acele pasari calatoare sau care traiesc in cuiburi nu pot dupune oua fara un partener , alaturi de care , cel mai adesea isi petrec mai mult timp decat este firesc la alte animale . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T18:19:11+03:00
      Nu stiu daca este valabil pentru toate pasarile, dar unele pot face oua fara mascul, insa aceste oua sunt infertile (nu ies pui). Pentru a fi ouale fertile, femela trebuie calcata de mascul.
1 5 1