2.In figura 3 este reprezentat schematic un stup de albine in forma de paralelipiped dreptunghic ABCDA'B'C'D' .Dimensiunile stupului sunt AB = 4 DM BC = 6 DM AA'=8DM
a)calculati perimetrul dreptunghiului ABCD
b)determinati aria totala a paralelipipedului ABCDA'B'C'D'
c)Aratati ca PQ= radical 13 dm unde {P}=AB' u intors a'b si {q}=BC' u intors B'C'

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T16:05:23+03:00
A) P=2(4+6)=20 m
b) A= 4*6*8=192m patrati
c) duci cele doua diagonale  si  diadonala AC ,observi ca se formeaza un triungi ,in care PQ este linia mijlocie 
deci :   A =l*L =20radical de3 *20 =400 radical de 3 = 400*1,74 (valoarea  cea mai mare) 
696 <700
a si b stiu dar c am nevoie
ma mai uit odata sa vad ,daca ii dau de cap ;)
uita-te ca am gasit solutia
2014-06-24T16:06:27+03:00
A.P=2xl+2xL
P=2x4+2x6
P=8+12
P=20 dm=200 cm
b.At=Al+2Abaza
Al=Pb*h
Pb=2(L+l)
2(6+4)
2*10
=20 cm2
Al=Pb*h
Pb=2(L+l)
2(6+4)
2*10=20 cm
Al=20*8=160 dm2
Abaza=L*l
Abaza=6*4=24 dm2
At=160+2x24=208 dm2
c.AC=2radical din 13 dm
PQ-linie mijlocie in triunghiul AB'C=>PQ=AC/2=radical din 13 dm

2 4 2