Răspunsuri

2014-06-24T15:51:21+03:00
Pentru a primii puncte trebuie sa raspunzi la intrebarile celorlalti,iar cu aceste puncte pui si tu la randul tau intrebari legate despre ceva...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:51:33+03:00
Daca raspunzi la intrebari primesti puncte. Si  cand pui intrebari ti se scade un anumit numar de puncte.Deci, daca ai puncte poti pune intrebari . Cam asa. :)) 


Dar eu nu stiu ce intrebari sa pun :)))
Poti pune probleme de matematica pe care nu le stii.
Poate am sa fac asta in timpul scolii.. Vacanta e vacanta.