Răspunsuri

  • dii
  • Începător
2014-06-24T15:54:33+03:00
|1-rad3|+|1+rad3|
din primul modul se compara 1 si rad3, mai mare este rad3 deci va iesi din modul cu semn schimbat
rad3-1+1+rad3= 2rad3  -este nr irational


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:58:47+03:00
|1- \sqrt{3}| =  \sqrt{3}-1 ( deoarece 1< \sqrt{3} )
 \sqrt{3}-1 + 1 +\sqrt{3} = 2 \sqrt{3} apartine numerelor R\Q ( irational )
1 5 1