Într-o clasă sunt 27 de elevi. Numărul băieţilor din clasă reprezintă 80% din numărul fetelor din clasă. Determinaţi numărul băieţilor din acea clasă

2
Se notează cu f numărul fetelor şi cu b numărul băieţilor 27 f b ⇒ + = 1p 80 100 b f = ⋅ 2p 4 (27 ) 12 5 b b b = ⋅ − ⇒ =
uitate la barre
m>

Răspunsuri

2014-06-24T15:47:12+03:00
F+b=27 
fie x nr baietilor si al fetelor  
x 80% din x = 27  
x ori 80 supra 100 din x = 27 nu mai stiu deaici :)
pai de aici e simplu doar il afli pe x
si era x + nu *
x+80/100 *x = x+80x/100 Aducem la acelasi numitor
100x +80x/100 = 180x/100 == x=1,8
nare cum sa ne dea cu virgula
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:57:00+03:00