Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:38:36+03:00
X-apartamente cu 2 camere
y-apartamente cu 3 camere
x+y=77
2x+3y=175                    x=77-y
2x+3y= 2(77-y) +3y= 154-2y+3y=154+y=175
y=175-154=21 apartamente cu 3 camere
77-21= 56 apartamente cu 2 camere
x/100 ori 56=21      56x=2100
x=2100/56=37,5 %
Poftim?
ce poftim fa ce te bagi mata e proasta si tu fa tu ce te bagi
"Ma-ta" are cratima. Si invata mai bine limba romana.
mata e proasta a t a fa
te dau la politie ma tuc sa sun
2014-06-24T15:40:47+03:00
X-nr apartamentelor cu 2 camere
y-nr apartamentelor cu 3 camere

x+y=77   |-2
2x+3y=175    inmultim prima ecuatie cu -2

-2x-2y=-154
2x+3y=175    adunam cele 2 ecuatii
/ y= 21

x=77-21
x=56