Cum se calculeaza punctul de intersectie a graficului functiei F cu axa Ox / Oy are absicsa / ordonata egala cu...?

De exemplu pt abscisa:

f:R->R, f(x) = x - 2

Punctul de intersectie a graficului functiei f cu axa Ox are abscisa egala cu...?

La ordonata:

f:R->R, f(x)= x + 4

Punctul de intersectie a graficului functiei f cu axa Oy are ordonata egala cu...?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:25:03+03:00
Pt prima x=2 iar pt a 2-a x=4 [banuiesc]
Mie-mi trebuie rezolvare generala.
uite ca ti-am pus poza
cand intersectexi cu OX faci f(x)= 0 iar cand intersectezi cu OY faci f(0)= [si inlocuiesti pe x cu 0 ]
2014-06-24T15:45:34+03:00
Gf intersectat cu ox = A(x,o)
f(x)=0
x-2=0
x=2 ⇒ punctul de intersectie este  A(2,0)

Gf intersectat cu OY (o,y)
f(0)=y
f(0)=0-2=-2
⇒ punctul de intersectie este (-2,0)
deci cand este intersecat cu ox il faci pe y=0,aar cand e intersectat cu oy il faci pe x=0
6 4 6