Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T16:05:39+03:00
521-sute, de ordinul 3 sute
155-unități,de ordinul 3 sute
101-unități și  sute,de ordinul 3 sute
812-zeci,de ordinul 3 sute

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
3 5 3
2014-06-24T18:17:33+03:00
521=unitati de ordinul1unitati
155=unitati  de ordinul 3 sute
101=unitati de ordinul 1 unitati,unitati de ordinul 3 sute
812=unitati de ordinul 2 zeci