Răspunsuri

2014-06-24T14:59:04+03:00
Cel mai mic cultiplu comun se calculeaza descompunand  numerele date in factori primi si inmultind factori comuni la puterea cea mai mica!
Iar cel mai mare multiplu comun se calculeaza descompunandnumerele date in factori primi darse inmultesc factorii comuni si necomuni la puterea cea mai mare!
Din pacate eu nu am invatat inca piramidele sper ca te va ajuta ce tiam scris :)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T16:03:28+03:00
PIRAMIDA
-aria laterala = perimetrul bazei x apotema piramidei/2
-aria totala = aria aterala+ aria bazei
-volumul = aria bazei x inaltime /3
PRISMA
-aria laterala= perimetrul bazei x inaltime
-aria totala= aria laterala + 2x aria bazei
-volumul= aria bazei x inaltime
Cmmmc:
-descompunem nr in factori primi
-produsul factorilor comuni si necomuni luati o singura data cu exponentul cel mai mare este cmmmc al numerelor

cmmdc:
-produsul factorilor comuni luati o singura data cu exponentul cel mai mic
2 5 2