Intr-un bloc sunt 175 de camere situate in 77 de apartamente cu doua si trei dintre camere . Cat la suta din numarul apartamentelor cu 2 camere respectiv numarul apartamentelor cu 3 camere ?

2

Răspunsuri

2014-06-24T15:00:53+03:00
X-apartamente cu 2 camere
y-apartamente cu 3 camere
 x+y=77
2x+3y=175
x=77-y-----> 2x+3y=2(77-y)+3y=154-2y+3y=175
154+y=175-----> y=175-154=21 apartamente cu 3 camere
77-21=56apartamente cu 2 camere
x/100 ori 56=21
56x=2100
x=2100/56
x=37,5%
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:02:38+03:00
Sper sa intelegi :o3
nu mai spune :P
Din moment ce tu taxezi orice greseala, meriti sa fii tratata la fel.Fara suparare.
Siii comentariul meu pentru ce l-ai raportat? :)) Ce regula a mai incalcat si comentariul acela?
imi pare rau pentru acel comentariu din gresala la-m sters
uoke..