. În Figura 2 este reprezentată o grădină în formă de dreptunghi ABCD cu AB = 8m şi AD = 4m . Mijloacele laturilor dreptunghiului sunt vârfurile patrulaterului MNPQ . Suprafaţa reprezentată hașurat este plantată cu flori, iar restul suprafeţei grădinii ABCD este acoperită cu gazon. Figura 2 5p a) Calculați perimetrul grădinii ABCD . 5p b) Arătaţi că aria suprafeţei plantate cu flori este egală cu aria suprafeţei acoperite cu gazon. 5p c) Pe fiecare metru pătrat al suprafeţei reprezentate hașurat s-au plantat câte 25 de flori. Determinaţi suma cheltuită pentru cumpărarea florilor plantate în grădină, ştiind că o floare costă 2,5 lei

2
Si punctele M, N, P si Q caror laturi apartin? ( pe figura) Si suprafata hasurata e cumva MNPQ?
M N P SI Q este un romb in dreptunghi si rombul era plantat cu flori !!! :*
Da mai, mi-am dat seama. Dar in ce ordine sunt. Adica M apartine lui AD, N lui AB... adica e o ordine in care sunt si ele notate..
Q apartine lui DA , M apartine lui AB , N apartine lui BC , si P apartine lui DC

Răspunsuri

2014-06-24T14:57:39+03:00
Perimetru = 16+ 8= 24
A dr= arie romb+ arie triunghiuri mici => arie romb = arie triunghiuri ramase
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T15:14:44+03:00