Intr-o compunere de 20-25 randuri explica semnficatia fragmentului:

Cartea in care scrii esti tu insuti.In cartea in care scrii , desenezi,decupezi,esti tu insuti.Nu trece cu totul si direct in lumea virtuala,fara sa fi trecut inainte si fara sa treci in paralel si prin materialitatea cartilor! Numai cine invata sa se scrie prin lectura in cartea din hartie va putea fi stapan,nu sclav,in lumea imaginilor fara umbra!

2
Pai " cartea in care scrii este viata , creezi noi lucruri , dai gresi , o iei de la capat si tot asa . :) Cartea te ajuta sa-ti scrii propria ta poveste , sa fii stapan pe propriile tale , amintiri , ganduri , sa nu fii dominat .. cam acesta ar fi intelesul ( sper ca te-am ajutat )
MULTUMESC MULT
Nu ai pentru ce ! Poti sa-mi dai cel mai bun raspuns , te rog ?
DAR TE ROG POTI SA-M SPUI CUM?? EU N-AM MAI DAT PANA ACUM CELE MAI BUNE RASPUNSURI ;(
nui da ei dami mie:))))))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T13:29:19+02:00
Pai cartea in care scrii este viata , creezi noi lucruri , dai gres' , o iei de la capat si tot asa. :) Cartea te ajuta sa-ti creezi propria ta poveste  , sa fii stapan pe propriiile tale amintiri , ganduri sa nu fii dominat . .( p.s :. am mai scris din nou fiindca acolo am comentat  si aici am scris la raspunsuri :) ) Nu ai pentru ce ! :* Poti sa dezvolti , dar presupun ca acesta este intelesul . :)
3 5 3
2014-02-08T13:53:11+02:00
Pai cartea este ca viata fara ea esti nimic