Răspunsuri

2014-06-24T14:15:17+03:00
Pattratele perfecte care se formeaza dintr-o suma de doua cifre este 4 ,9,16
deci numerele sunt 22 , 54,45,81,18,72,27,36,63,88,97
Multumesc ;)
Daca ab=54, atunci ba=45. Deci ab+ba= 54+45=99. care nu e patrat perfect.
Petrw nu a citit sau nu a inteles cerinta...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T14:18:09+03:00
 \frac{}{ab} + \frac{}{ba} = patrat perfect
=> 10a+b+10b+a= 11a+11b=11(a+b) = >
Pentru a fi patrat perfect a+b=11

Deci numerele de tip
 \frac{}{ab} sunt :
29, 38, 47, 56, 65, 74, 83, 92.
2 5 2