cmmmc = inseamna cel mai mic multiplu comun
cmmdc =cel mai mare divizor comun
Serios? Mama nu stiam!! Multumesc foarte mult, in sfarsit cineva mai destept care sa ma scoata din incurcatura! Sa stii ca esti foarte destept si talentat in a fi destept! Ai putea sa te duci si la romanii au talent! Succes!
:))

Răspunsuri

2014-06-24T13:49:28+03:00
Se descompun numerele in factori primi

c.m.m.m.c -se iau factorii comuni si necomuni cu puterea cea mai mare si se inmultesc

c.m.m.d.c   -se iau factorii comuni cu puterea cea mai mica si se inmultesc
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T13:49:58+03:00
C.m.m.m.c:
descompui numerele la bara in factori primi si dupa inmultesti toate numerele la cea mai mare putere

cmmdc:
-produsul factorilor comuni luati o singura data cu exponentul cel mai mic

3 5 3