Răspunsuri

2014-06-24T13:34:00+03:00
2223
3123
1323
4023
suma cifrelor trebuie sa fie 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T13:38:02+03:00
Ca ab23 sa fie divizibil cu 9, a+b+2+3 trebuie sa fie multiplu de 9.
2+3=5
a+b+5 divizibil cu 9
! a+b+5=9 =>a+b=4 -> (a,b) apartine multimii {(1;3);(2;2);(3;1);(4;0)}
II a+b+5=18 => a+b=13 ->(a,b) apartine multimii {(4;9);(5;8);(6;7);(7;6);(8:5);(9;4)}
tot ce e dupa e prea mare, avand in vedere ca a si b sunt cifre
numerele sunt 1323, 2223, 3123, 4023, 4923, 5823, 6723, 7623, 8523, 9423.
1 5 1