Imi poate face si mie cineva rezolvarea corecta a examenului(fara compuneri)?

2
Ai baremul pentru asta, il gasesti pe net.
Eu l-am cautat si nu l-am gasit.Daca esti dragut, mi-l trimiti si mie? :D
poi e baremu pe net !!!!!

Răspunsuri

2014-06-24T13:45:35+03:00
A.1)fiindca= deoarece
  cer=solicit
  linistit =potolit,calm
2)Virgula,in secventa ,,Bine-ai venit,An Nou'', desparte substantivul in vocativ de restul propozitiei.
3)Primul vers are 6 silabe.
  Al doilea vers are 4 silabe.
4)Doua trasaturi ale genului liric prezente in textul dat sunt text in versuri si prezenta verbelor la persoana I.
5) Eu am scris: ''Titlul textului,Randuri pentru Anul Nou,de Ion Minulescu,este portalul care ne introduce in atmosfera textului.(asa am inceput, restu` am uitat -.-`)
S II.A. 1)Universitatea in cadrul careia s-a realizat cercetarea mentionata in textul dat este Universitatea York
            Categoria de copii cu o capacitate mai mare de empatie este cuprinsa intre 4 si 6 ani.
2)Numele autorului este Corina Zorzor.
  Titlul articolului este  Empatia, o abilitate dobandita prin lectura.
3)de=prepozitie simpla
   care=pronume relativ
   si =conjunctie coordonatoare
  psihologice=adjectiv
4)aceia=complement indirect
  capacitate =complement direct(cred:D)
5)Cand sunt scrise bine,²/ romanele constituie in sine povesti despre viata ,1/care il incurajeaza pe cititor³/sa inteleaga mai bine profunzimea experientei umane.4/
P1-P.P
P2-Temporala
P3-A.T.
P4-C.D.
6)El ajunge1/sa scrie2/ P1-P.P   P.-P.R.

 Asta e ce am facut eu .Noi(colegii mei si cu mine)am facut corectarea cu doamna de roamana si asa ne-a zis.Acum ramanem la mana corectorilor.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T13:58:11+03:00
(de exemplu: fiindcă – deoarece, căci; cer – pretind, solicit; liniștit – calm, stăpânit)3x2p=6 puncte
2. explicarea rolului virgulei în secvența dată (izolează o construcție în cazul vocativ de restulenunțului) 6 puncte
3.  (6 silabe; 4 silabe)2x3p=6 puncte
4. (de exemplu: transmiterea directă a unor gânduri și sentimente; prezența mărcilor lexicogramaticaleale subiectivității)
Universitatea York a realizat o cercetare cu privire la capacitatea de empatie a copiilor
;Copiii care au o capacitate mai mare de empatie sunt cei care au fost mai mult expuși la literaturapentru copii decât la desene animate televizate) 
2. 
Numele autorului este Corina Zorzor.
  Titlul articolului este  Empatia, o abilitate dobandita prin lectura.
3.  (de – prepoziție simplă; care –pronume relativ; și – conjuncție simplă/coordonatoare; psihologice – adjectiv propriu-zis)4x1p=4 puncte
4. (aceia – subiect; capacitate –complement direct) 2x2p=4 puncte
5. – C:când sunt scrise bine – propoziție subordonată circumstanțială de timp; care îl încurajează pecititor – propoziție subordonată atributivă; să înțeleagă mai bine profunzimea experienței umane –propoziție subordonată completivă indirectă