IMI ZICETI SI MIE VA ROG TIPUL DE RIMA FOLOSIT SI MASURA VERSURILOR A POEZIEI >IN MIEZUL VERII>VA ROG!!!

2
rima cum este?ca nu prea am inteles ca eu sun clasa a v_a
imbratisata
poi și cu primul vers cum rămâne
eu nu cred ca ii imbratisata
Incrucisata

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T13:09:47+03:00
2014-06-24T13:10:17+03:00
O măsură inegală și o rima albă (cred- că apar mai multe tipuri și îmbrățișată și împerecheată și încrucișată)