Răspunsuri

2014-06-24T12:37:29+03:00
Cred ca va scadea ..  nu stiu sigur, doamna a zis ca scade ca asa a scris si un coleg.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T12:38:01+03:00
Eu nu am mentionat un scriitor , tocmai din motivul asta ca nu cunosc niciunul , nu era necesar sa-i dai un nume .

da eu am facut unul anonim
oare nu o sa imi scada pctajul
si va scadea pentru ca nu am dat nume? asa am facut si eu .. :D