URGENT!!!

Ana si Bianca au impreuna 24 de nuci.Dana Ana i-ar da Biancai 3 nuci,atunci ea ar ramane cu o cincime din numarul nucilor pe care le avea Bianca.Aflati cate nuci avea initial fiecare dintre fete!

2

Răspunsuri

2014-06-24T12:34:15+03:00
A + B = 24
A-3=B-3 totul supra 5
5A - 15 totul supra 5 = B-3 totul supra 5 ( Inmultim egalitatea cu 5 ca sa disparata numitorul)
5A - 15 =B-3
5A - 12 = B
A + B = 24 -> A + 5A-12 = 24
6A = 36 => A =6 => B= 18
Pentru ca numarul pe care il are ana ulterior dupa ce ii da 3 mere este egal cu o cincime din initialul merelor biancai
Ma rog lasati-o asa , fie ca voi , dar numarul meu da bine..
numareul tau e lipsit de logica!
Care e initialul merelor Biancai?
raspunsul tau la <<Aflati cate nuci avea initial fiecare dintre fete!>> este 6 si 18,
Deci ....Bianca avea initial ....18! precum tu ai raspuns!
Asa ca , precum spui tu ..."numarul pe care il are ana ulterior dupa ce ii da 3 mere este" 6-3=3 "egal cu o cincime din initialul merelor biancai" adica 18?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T12:44:42+03:00
A+B=24
(A-3)=(B+3)* \frac{1}{5}

A=(B+3)* \frac{1}{5} +3

(B+3)* \frac{1}{5} +3+B=24 

(B+3)* \frac{1}{5} +B=21  |*5

B+3 +5B=105

6B=102
B=17
A=24-17=7

Deci, Ana avea 7 nuci, iar Bianca avea 17 nuci








3 5 3