Descopera comparatii:
fricos ca ____________
agera ca ____________
cuminte ca ____________
harnica ca ____________

2
fricos ca o gaina . agera ca o caprioara. cuminte ca un elevul. harnica ca o furnica.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-24T11:57:16+03:00
Fricos ca un iepure
agera ca pisica
cuminte ca un catelus
harnica ca o furnicuta

bai nu-mi vine sa cred cate afre poti avea
arfe
? arfe?
Potoleste-te=cine?tu s-a te potolesti
fricos ca un pui. agera ca o caprioara. cuminte ca un elev. harnica ca o albina.
2014-06-24T11:59:36+03:00
Stiind ca,comparatia are la baza mai multe epitete vom vace in felul urmator: fricos ca  un caine,agera ca apa< cuminte ca pisica, harnica ca furnica Aici in comparatia epitetelor are putina rima incrucisata
2 5 2