Caietul acela de vacanta de clasa a 7 a :)

Ex. 5/pag. 7

Completeaza mai jos situatiile si motivele pentru care ai prefera sa te afli in fiecare dintre posturile amintite

Imi doresc a) Sa trec neobservat, atunci cand....( 4 randuri)

b) Sa fiu in centrul atentiei, de fiecare data cand.... (4 randuri)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T12:16:33+03:00
A) Îmi doresc să trec neobservat atunci când am greșit,am spus ceva greșit
b) Să fiu în centrul atenției de fiecare dată când sunt vitorioasă,îmi realizez un vis

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2
2014-06-26T20:13:12+03:00


A)IMI DORESC SA TREC NEOBSERVAT ATUNCI CAND SUNT IN CENTRUL ATENTIEI.

B)NU VREAU SA FIU IN CENTRUL ATENTIEI ,DE FIECARE DATA CAND CASTIG.